nedräkning

.. ja den har börjat. Idag är det en vecka kvar tills vi landar med planet på Kallax med våran lilla vovve. Oj så spännande de blir! Men oj vad mycket jobb han kommer tillföra såhär första tiden innan han har fattat poängen med att utföra sina behov ute och sen så ska han väl förhoppningsvis lära sig lite hyffs också.
Jag har idag funderat lite över första veckan, det är två dagar det kör ihop sig när vi bägge jobbar.. så jag har tänkt som så att om vi tar ledigt var sin dag, så slipper vi ordna hundvakt dom två första dagarna. Han måste ju få en chans att lära känna sitt nya hem! Lilla, lilla Bosse..  =)

Tisdag är det idag och jag är inne på min andra arbetsdag. Höll på att försova mig imorse, vaknade 7.04 och börjar jobba 7.30 i munksund men jag hann med marginal dessutom! Men det märks, jag har nämligen årets flottgaste hår så jag ser inte klok ut på skallen. Jaja, tur att inte så många ska kolla på mig!

Jag tor att Jens och jag måste på affärn när vi slutar, är ju så passande när vi bägge slutar jobba 15.30. Då kan man ju bara mötas där man ska handla. Men han vet inte om det ännu, det ska jag överraska han med lite närmare. Han bara älskar att handla.. =) eller så inte!

Nu är det lunchtajm!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ne men ska ni skaffa en vovve?:) gud vad roligt. vad är det för ras? kanske det rent blir hundträff på sundgatan 33 nån gång:)

2010-01-12 @ 20:09:04
Postat av: Angelica

Hejsan, i veckan lovar jag att jag ska börja med din design, har börjat fila på en header i photoshop, så jag säger till när jag behöver ditt lösen så jag tar mig in på bloggen och trixa =) kommer ju först lägga upp den på test bloggen så kan man ändra där om du vill =) kram kram

2010-01-12 @ 22:51:19
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello Hannapanna! Va kul med en liten Bosse, det blir kul att se nar vi kommer hem :) Vi har det bra! Och sola blir det inte sa mkt. Vi har sonderbranda ansikten vs nasa plus att vi har annat for oss :) Pressa ska vi gora i Australien. OCH Thailand :) Sa det kan handa du far pressa lite solarium da :)Hur har du det? Kram och myyyyyys :)

2010-01-13 @ 06:47:59
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sara

Behöver ni hundvakt så är vi redo på tisdag i alla fall! ;)

2010-01-17 @ 00:20:21
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0