18.58

Jag har nog aldrig varit med om dess like, att tiden kan stå så stilla som det känns den gör. 6 arbetsdagar kvar efter den här är avslutad, min första riktiga betalda semester! Men just nu känns de som den aldrig kommer, dessvärre kommer väl veckorna springa iväg och lika fort är jag tillbaka här, på jobbet.

Efter många om och men, så fick vi oss en ny bil. Okej, fick är väl fel.. köpt, snarare. Än så länge är vi massor nöjda. Är en fröjd att köra! Nästan lika roligt som när jag just hade fått körkortet, men det går nog över rätt fort det också.

Våra tre veckor semester är näst intill planerade i detalj dag för dag, ev. stockholmsresa, två husvagnstrippar till Lycksele, pdol, Jens ska iväg och fiska, Jens ska till Trolltjärn, Jens vill och fjällvandra men det får vi nog skjuta upp till en "vanlig" helg istället, sist men inte minst ska vi ta oss till Byske också. Full rulle!


Nu vill jag hem, duscha och lägga mig i sängen!


Kommentarer
Postat av: Louise

tack :)

2010-07-08 @ 20:00:14
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ååh va mycke roligt inplanerat ! :)

2010-07-09 @ 16:21:35
Postat av: Anonym

Oh LORD! Jag hoppas innerligt att jag slipper gå över SÅ länge!! :P

2010-07-12 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0