PDOL 2010

..är igång!

Festen startade igår med en väldigt trevlig och folkfylld utgång på 1906. Såklart hann vi med lite festivalmat innan vi gick hem som fick bli en langos, som var lika god som dom brukar vara!

Idag är det vilodag vilket känns helt rätt om jag ska orka fredag och lördag. Orken som har funnits tidigare år finns inte riktigt längre, man har väl blivit äldre ;)

Nu ska jag fortsätta kvällen i soffan med chips och dip! Någon lugn och ro får vi dessvärre inte med stora scen utanför kök och sovrumsfönstret! Är ju typ så golvet skakar av allt oljud. Jag undrar jag vad lilla Jerry ska säga imorn och lördagkväll ensam hemma..  Men de får bli ett senare bekymmer!

Slänger väl in någon bild från föregående pdol..








Kommentarer
Postat av: Sara

Om ni vill kan vi ha Jerry imorgon och lördag :)

2010-07-29 @ 23:03:42
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0