Lång tid..

Tre alldeles för långa veckor kvar till semester, de går trögt nu såhär på sluttampen. Känns som att jag skulle behövt ha ledigt redan nu, men det är bara härda ut dom är snart här och troligtvis lika fort över.

Midsommarafton var verkligt en hellyckad kväll! Herrejösses vad kul jag hade! Eftersom facebook inte vill vara på min sida så har jag bara lyckats få upp 35 av dom 100 bilder jag tog under kvällen, men resterande kommer väl tids nog. Och nej, iår envisades jag inte med en promenad hem. Vi tog faktiskt en taxi hem :)

Jens har lyckats få ledigt på fredag, så om nu bara en vänlig själ kan följa neråt landet så kan affären möjligtvis gå i lås, förhoppningsvis! Hade de inte vart för att jag inte orkar sträckköra 70 mil på egen hand så hade jag följt, men när jag inte gör det har jag ju ingenting med att göra kan jag tycka. Jag håller i alla fall tummar och tår!

Annars då? Hos oss händer det inte särskilt mycket, dammsuger kilovis av hundhår mest hela tiden känns det som! Snart tror jag att Jerry får flytta ut på balkongen, och för att inte tala om hur bilen ser ut. Usch! Den ska jag ta itu med så fort en hundvänligare bil kommer i våra ägor och jag gruvar mig redan för de projektet.

Iveckan hade jag tänkt vi skulle ta itu med pärlan till husvagn, är visst nån list som borde bytas ut. Men vi får se hur vi hinner med det eftersom Jens mest bara jobbar i stort sett hela kvällar. Om inte annat får vi skjuta på det till en annan vecka, måste ju vara i toppskick när semestern drar igång :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Kan han inte ta ledig typ torsdag istället, då kan nog per följa! Fredag ska harry springa knatteloppet i lomtjärn, och det ville han vara med på. Det är trots allt han som anmält och fixat så han ska springa det :P

2010-06-28 @ 20:21:18
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, men vi kör på drycken istället! =P då kommer vi mätta ch belåtna och på partyhumör!!

är ni hemma på lördag och kan vi vara hos er då? så inte jens är och kollar på bilen..?

2010-06-30 @ 22:20:41
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0