student 2006

Har stått och tittat ut genom fönstret på alla studenter som skrikit och gapat i vagnarna, de är minnen som kommer över en. Tänk, för 4 år sen var det jag som åkte runt i den pyntade vagnen och sjöng "OP3A tjalalala..". Vilken känsla de var, vilken dag de var! Minne man sent kommer glömma :) De jag inte visste eller trodde för den delen heller, att jag skulle sitta här fyra år senare och njuta av min tredagarsledighet från det där fasta jobbet man drömde om då :)

De är fredag idag, Jens kommer snart hem så då ska vi fara på AE och laga mitt däck så vi får det gjort. Sen blir det nog bara en god middag av nå slag och inte så mycket mer efter det. Frågan är vara vad vi ska äta?? de ständiga problemet i de här hemmet.

På förmiddagen idag hade jag en tid hos läkaren på VC, högra delen av magen och ryggen är ond och öm, att gå på toa är en mer eller mindre mardröm. Eftersom urinprovet inte gav något resultat på UVI igår men jag fortfarande har såhär ont om inte ondare så var de väl som dags att ta tag i det. Antingen är det en UVI som har gått upp i urinrören mot njuren alt. blindtarmen. Så börjar det inte ge resultat av pencillinet efter några dagar så ska jag återkomma. Jag hoppas för allt i världen att de enbart är en UVI och inget annat.

Nu ska jag koka mig lite kaffe, faktiskt otroligt nog dagens första kopp. I väntan på perkulatorn ska jag plocka ihop vattenskåls locket som våran kära hund tuggat sönder i hundratals bitar, det är inte första locket utan andra. Nästa köp blir nog en skål helt i stål som nästintill är omöjlig att få sönder. De är rart med en tuggsugen, påhittig och busig inte så liten valp ;)

Trevlig helg!


Jerry på kurs i Boden förra helgen



På promenad i Blåsmark..


Kommentarer
Postat av: Sara

Studentens lyckliga dagar.. det var tider det!! :)



Håller tummarna att det inte är något farligt du drabbats av.



Vad han är söt, lill-Jerry!

2010-06-12 @ 18:01:28
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! Vad gör du imorrn? Om jag är frisk, tänkte ja komma på en kaffe om du har tid? :)

2010-06-14 @ 20:29:04
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sara

Men så skönt att det inte var värre än så! :)



Jo, de får tacka gudarna att de är söta. Annars hade man nog inte stått ut! :P

2010-06-15 @ 15:53:57
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0