Lugna puckar

En kväll som går i lugnets tecken, och gud så skönt det kan vara ibland! Jag är mätt så jag mår illa, har bytt ut coca colan mot loka. Godiset är det då inte tal om att jag ska plocka fram, för det finns de inte nån plats för.
Jerry ligger och snarkar i sin bädd för en stund, så det är lugnt och stilla här och ska så förbli tills de är natti natti som inte lär dröja så länge.

Jens lever då, har fått ett livstecken ikväll. Han ringde men jag stod och packade ner maten jag handlat på coop så jag ignorera telefonen som ringde och tänkte som så att jag ringer upp den som ringer sen, meen.. de var ju Jens från dolt nummer så de var ju lättare sagt än gjort att ringa upp. Men ett 133 meddelande hade han lämna åtminstone, och vad att döma av de så verkade dom ha det förträffligt bra och en och annan öl inblandad :)

De där kanonvädret dom lovade imorgon, de verkar dom ha tagit tillbaka för nu tycker jag de inte ser ut att bli så lovande. Just typiskt!

Jag njuter av ensamheten, men såklart saknar både matte och Jerry husse! Han for igår men jag längtar redan till på söndag då han kommer hem! Det är något speciellt med den där husse, han är något utöver det vanliga iallafall i mina ögon ♥


Nu måste Jerry skynda sig och äta, pissa och skita så vi hinner in igen till Solsidan, kan man ju bara inte missa!



Kommentarer
Postat av: Erica

Det är ju bara komma förbi jobbet om du känner dig ensammen och behöver något att göra ;)

2010-03-13 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0