förbud

Om jag fick bestämma vore det förbjudet med kvällsjobb. Jag får tyvärr varken bestämma och dels är jag i helt fel bransch för att ogilla jobba kväll för det är något jag kommer få stå ut med vecka efter vecka. Ibland känns det helt okej men dessvärre var det inte en sånn dag idag, idag är det inte okej!! Jag vill hem!

Nåja, mina planer om att hinna göra bort all städning där hemma idag gick åt tjotahejti. Sabina kom på kaffe istället och blev kvar tills jag blev tvungen fara på jobbet. Trevligare än att städa var det iallafall.

Resten av min vecka ser ut såhär,

Onsdag- Jobb till 15.30. Städa städa städa.

Torsdag- Jobb till 15.30 --> jag har helg. Laga mat, laga mat. Det är så skönt att ha med sig färdig mat upp till husvagn som bara är att värma. Är ju inte bäst om utrymme i ett kabe-kök, så kan man undvika matlagning gör man gärna det.

Fredag- Som sagt helg för min del, ska roa mig med att packa så jag och Jerry står startklar för att fara direkt Jens kommer hem!

Nu vet ni, kan tro att de var jätteintressant att läsa.

2½ timme kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0