Mars, 28:e 2010

gokväll!

Tänk er att den här arbetshelgen också skulle lida mot sitt slut, de känns aldrig så på fredag eftermiddag när man just börjar, lika förvånande varje gång. Än är jag dock inte riktigt framme, har en hel arbetsdag framför mig imorn också men den ska jag väl kunna stå ut.

Kommer vara full rulle imornkväll och tisdag, något jag däremot inte ser framemot. Idag bockade jag dock av en grejj på attgöra-listan, de var att köpa solskyddsfaktor för ansiktet. Jag var i valet och kvalet, 15, 25 eller 50.. Med Jens hjälp blev det 15, så vi får se om jag kommer vara lika läcker i ansiktet efter den här påskhelgen som ifjol. Blir väl ingen sol bara för att jag varit klok och förberett mig.. brukar vara så!

Idag har jag kört fast med bilen, två gånger. Jag blev arg och irriterad medan Jens skratta så gott och berättade i detalj hur jag skulle gå till väga för att ta mig lös. I stridens hetta efterlyste jag fyrhjulsdriften som jag dissa senast igårkväll. Så kan det gå!

Ikväll blir det räkmackor hemma hos oss. Är visst tvungen skotta min parkering också för att ta mig ut imornbitti, för den sitter visst fast där.. bilen alltså. Med andra ord, jag kommer tyvärr missa Johan falk filmen.

Nu längtar jag hem!! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag lycades! Det blev jättegott! Färskt jäst var mycke bättre!! :) Lycka till ;)

2010-03-28 @ 20:52:48
URL: http://saralundstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag glömde nämna, i lördags när ni var förbi, att den 21april har jag tupperwareparty här, kom gärna om du har lust! du får gärna ta med nån om du vill i så fall =)

2010-03-29 @ 22:22:40
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

3 dl :)

2010-03-30 @ 18:27:38
URL: http://saralundstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Då hoppas jag du är ledig! =)



Tack för din gästfrihet idag, trots att du hade en del att stå i! :)

2010-03-30 @ 20:08:14
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0