Våfflornas dag!

Idag fick jag ett sms av Jens, "vet du vad de är för dag idag?" Med dom orden läste jag genom raderna att han tyckte vi skulle grädda våfflor till middag, sagt och gjort. Jag var så ambitiös och gjorde smeten själv men jag kan tycka att den mest smakade pinnbröd, fast dom åt då och var glada både Jens och våran middagsgäst Johanna.

Jag har egentligen tuusen saker att göra som jag borde ha gjort under mina två lediga dagar, men de är som att jag inte får fingrarna ur. Så nu får jag vackert skylla mig själv, kommer bli skitstressigt nästa vecka med tanke på att jag bara har en enda ledig dag innan vi far upp till vuogga på onsdag. Inte smart..

Nog om det, jag är deprimerad. Jag ville så gärna gärna vara ledig på lördag så jag också kunde följa med till Malå. Ska ni tro jag fick in nån vikarie?? Nä! Särskilt svårt är det ju också när de knappt finns några att tillgå heller. Usch så trist, för jag ville verkligen. Men vad att göra.. jag är så illa tvungen åka åt Munksundshållet på lördagmorgon varken jag vill eller inte.

Jag har som en molande värk, kan tänkas att den där onyttiga maten inte gjorde susen. Speciellt när vi knappt ätit mjölmat på evigheter, så de blev väl en chock för magen.

Nu ska jag ringa och efterlysa min livskamrat, höra om han tänkt kvarta i garaget eller hur han tänkt sig.

Trött, tröttare, tröttast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0