försmak på sommaren!

En jättevarm och härlig helg har de varit. Trevligt att ha Julia och Niklas hemma, en av sakerna som gjorde att helgen varit så bra som den varit!

En kort resume av helgen, torsdag hade vi älvsbyfrämmande dvs. Johan och Jennifer, kul att dom tittade förbi. Hoppas vi att planerna för helgen går i lås, visst? :)
Fredag blev de party på mörtis (sommar om något..). Lördag åt vi lunch med Johanna på stan och sen satt vi oss i södra hamn i solen, härligt! Kvällen blev gaanska så lugn, ett besök på björkgatan hos Sabina och Jonas. Blev en tidig kväll till ljudet av cruisingen nedanför sovrumsfönstret men det bekom mig inte, sov som en stock!

Måndag nu och ny vecka, som alltid fullspäckat schema i stort sett hela dagarna. En ny grejj på listan är inlines, ska leta fram mina! Jens pratade om att köpa sig ett par så jag blev som sugen jag också, men då gäller det att hitta mina som för övrigt är 3 storlekar för små men för snål för att köpa nya när jag ändå vet hur jag funkar, kommer säkert inte använda dom vidare mycket.

Hoppas att den här veckan går fort så vi får (mest troligt) åka upp till fjälls till helgen, sista turen för iår och förhoppningsvis den härligaste av dom alla!

Tack för ihelgen, tänkte avsluta med en bild på mig och Julia men de gick inte vägen.. så de får bli senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0