risk för sjukstuga

Jens är ganska så sjuk, sådär ont i kroppen och tydligen helt död så han knappt orkar prata i telefon. Jag har frusit i stort sett hela dagen, lagomt ont i kroppen och halsonten börjar smyga sig på. Tror jag mår lite illa också (notera tror). Egentligen gör jag nog inte det, men jag råkade läsa ordet magsjuka någonstans. Jag vill inte bli sjuk!

Nog om det, vardagsrummet får sig en liten renovering. Just nu liknar det ett bombnedslag men det ska så smånigom ordnas upp, men de måste bli senare iveckan. Kanske det kommer någon bild när projektet är färdigställt, vi får se.

Nu ska jag göra ett ryck på bygget!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skickar friska och starka bakterier via bloggen, och hoppas de ska göra susen! ;)



Åhå, var har ni gjort för spännane i vardagsrummet då?! Bildbevis, tack! :)



Kramis

2010-05-12 @ 00:42:52
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: jennan

jag vill åxå se bild =)

jag hoppas du o jens o jerka kan komma till mig på lördag den 22 maj eller jag till er för då kommer jag hem =) hade bra kram

2010-05-13 @ 14:16:06
Postat av: Malla

verkar vara många som är förkylda!

vi ska också byta ut fr svart/brunt till vitt i tv-rum, är trött på allt damm som syns! först ska vi bara måla,slipa, gipsa, mura, slipa mer, måla mer, tapetsera och och och...ja, många saker att göra innan vi kan möblera :P

2010-05-14 @ 11:21:26
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0