SATC 2!

Helgen är här. Min helg innebär jobb, men nog går det också.

Imorgon är det bio och nått vinglas som står på schemat, de ska bli kul! Så omän jag jobbar ihelgen så kommer jag hinna med lite trevligheter också.

Jens har farit upp till fjällen en sista sväng, dels för att hämta hem vagnen och sen för att få köra skoter en sista gång för den här säsongen. Han kommer hem imornkväll så de känns inte så allvarligt att han dragit iväg, nog klarar jag och Jerry oss!

Skulle tro att inget hänt sedan sist jag bloggade, har varit på stan tre vändor inom loppet av två dagar men ingenting hittat! hopplöst fall sa doktorn. Nä, nu löjg jag.. två leggings har jag kommit hem med. Så frågan är ju vad sjutton jag ska ta på mig imornkväll. De slutar väl ungefär som vanligt, halva garderoben är urdragen, tappat humöret, och mest troligt det jag tog på mig först kommer vara det jag far iväg i.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0