364 dagar..

En tisdag som började på ett dåligt sätt, jag fick inte upp tanklocket när jag skulle tanka på väg till jobbet. Med risk för att få soppatorsk efter vägen så beslutade jag mig för att ringa efter skjuts, så de blev lite bök och stress.

Jerry är rustad för vintern och alla våra härliga dagar ute på fjällen. Igår var vi iväg och köpte han ett täcke, som han får se som sin ettårs present. Ett år!! Tiden går fort men våran lilla valp som jag tyckte han nyss var har blivit stora killen. Stor och stor.. om han är fullt så gammal i huvudet, de kan vi ju diskutera men tur han är snyggaste jerryn i stan :-)

Nu kom grabbarna J hem.. ska ta mig en filtallrik och sen ska vi se halv åtta hos mig på tv4play!

Förresten, snart har vi gått halvvägs så fortsätter det i den här takten är de snart våran tur :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0