Allhelgona!

Dom flesta ser nog framemot en långhelg med kortdag idag men de ska ni inte tro gäller alla, jag är en av dom. 14.30 börjar jag för helgen när alla andra slutar, de är det som är så charmigt med mitt jobb.. eller så inte!


Jag och Jerry har hunnit en runda på grisberget på morgonen som slutade med en dusch när vi kom oss hem. Den lilla rara underbara rullade sig i skit som ni säkert förstår fastnade i pälsen. Han luktade inte karamell!! Han var inte många kronor värd  men han börjar sakta men säkert öka i värde ;-)


Ska ta och dricka mig en kaffekopp och sen göra de som göras ska. Hade tänkt hinna på kyrkogården också och tända ljus, men hinner jag inte idag får det bli imorn på fm innan jobbet :-)

Trevlig allahelgona!

Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

Tack detsamma! :)

Hoppas allt är bra med dig. Kram!

2010-11-06 @ 09:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0