Jullängtan!

Shit vad jag helt plötsligt började längta efter julen, de ska bli ett nöje att julpynta när jag väl hittar det. Är samma visa iår, inte en susning om vars jag stoppade undan det ifjol..  jag hittar de nog, tids nog.

Vi har alldeles nyss ätit lite sen lunch, var sitt meal från Subland. De var lika gott som jag hade förväntat mig, om inte godare. Nu ska vi nog klara oss undan att svälta ihjäl tills vi ska befinna oss i Hollsvattnet för tacomiddag. De blir nog säkert en trevlig kväll :-)

Imorse hade vi sovmorgon, tänkte jag iaf innan jag somna igårkväll. Pyttsan då, första vändan var jag vaken vid 06 lite lagomt pigg men jag somnade om för att sen vakna 7.30 utvilad. Jens var också pigg, Jerry likaså så vi gjorde morgon. Helt ärligt är det ganska skönt att starta dagen tidigt oavsett om man är ledig eller ej :-)

Nu ska jag dricka mig en kopp kaffe innan jag gör något mer! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hejsan!! Vill du vara med i min veckans blogg tävling?? gå in på min sida och anmäl dig!!! :D ;)

2010-11-15 @ 11:31:49
URL: http://petsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0