Nya tag

Helgen är över som ni kanske redan vet. Vi har fått en hel del gjort samtidigt som vi inte gjort ett skit. Husvagn och förgård är på plats i vuogga nu, mycket tack vare all hjälp vi fick. Fantastiskt!!

En ny arbetsvecka är påbörjad, en dålig sådan dessvärre. Iveckan visar sig verkligen baksidan av mitt jobb, obekväm arbetstid. 3 av 5 möjliga kvällar.
På tal om jobbet, är ganska precis ett år som jag haft fast. på måndag är det prick ett år. Intresseklubben antecknar.. ;)

Jag är så fruktansvärt sugen på coleslaw.. försöker få Jens att fixa det till jag kommer hem men jag har inte fått något svar så jag antar att om jag vill ha de, får jag fixa det själv.

Ne nu ska jag se om det fanns nå kaffe här..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0