Pannkaka av limpa..

Ikväll gav jag mig in på försök nummer två att lyckas baka och grädda ett par limpor, men serni nån brödbakerska de blir jag nog inte. De slutade i katastrof även denna gång. Förra gången titta bara Jens på dom och insåg att dom inte gick att äta.. Idag kommer han bara behöva lukta när han inser att inte kan ta sig en go varm nybakad limpsmörgås. Vi får se hur jag gör med försök nummer tre..

I övrigt, det är höst med vad allt de innebär. Mest en massa jobb och vardagliga saker, men framför allt jakt för vissa. De har sina fördelar med de kött han kommer släpandes med hem men så mycket mer vet jag inte. Det kanske börjar avta snart.. kanske blir han lite less, för ett tag iallafall.

Nä, nu ska jag göra diskbänken fri från mjöl och deg sen ska jag snöra mig på soffan och där kommer jag somna!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hahahaha, din lilla limpmakare :)

2010-09-29 @ 15:03:18
URL: http://frulindh.blogspot.com
Postat av: madde

Jo faktiskt så är vi gode sugna, men det är så svårt att komma överens! Den bästa kenneln som föder upp just den här raser ska ha valpar först om ca 1-1½ år.. och det kändes lite länge om man väl bestämt sig! Ett hus står också högt på önskelistan just nu :) Letar ni något annat boende? Borde ses snart! :) Kram!

2010-09-29 @ 15:51:52
URL: http://maddestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0