nya tag

Dåligt om uppdateringar på senare tid, men varken ork eller tid har funnit till de av diverse olika anledningar. Men en del saker har klarnat och jag tror bloggen ska få komma igång igen :-)

Fredag och helg. Wounderful! Jens har åkt upp till stugan för jaktmöte och älgjakt men han skulle komma hem och visa sig imornkväll så det är ju bra i varje fall. Ikväll blir det bara jag och Jerry, vi ska snart ut på en promenad på grisan med Sabina. Jag måste ju få prova mina nya promenadpjuckor som jag investerade i idag, tro det eller ej men dom gamla har jag nött upp ;-)

Under helgens gång hade jag tänkt hinna få en del gjort, b.la husvagnet skulle behöva få sig en upprustning och hemmet likaså. Eftersom det åter igen är dags för jobbhelg nästa så får jag passa på medan tid finns. Jag kör på jobba-varannan-helg stilen nu, har gjort ett tag och kommer fortsätta med det ett tag framöver.

Om jag skulle ta och börja med kvällens planer, promenaden där. Sen borde jag väl kanske hugga in i någon slags middag. Men det får bli efter turen på grisberget!

Trevlig helg :-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du tänker ta nya tag och uppdatera lite oftare ;)

2010-09-10 @ 23:57:48
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0