Dan före dan..

De börjar väl vara på sin plats för en uppdatering.

Påsken är överstökad, de blev ett lite kortare påskfirande än vad vi planerat. Natten mot söndag hade jag ont i magen på ett annorlunda sätt som jag inte haft tidigare, blev inte att jag sov särskilt mycket så på morgonen när det fortfarande var oroligt bestämde vi oss för att åka hem för att vara på den säkra sidan utifall att de skulle vara nå på g, vilket det visat sig att de inte var. Påsken var till belåtenhet så länge den varade iaf :]

Jag har fortsatt på temat att äta allt som inte Jens tycker om när han lika är borta och jobbar. Igår bjöds det på fiskbullar i hummersås och idag slog jag till och gjorde cottage enchilados.. mumma!!

Det börjar dra ihop sig för våran lillemans ankomst, BF imorn och på fredag smäller det! De är ju så man har rätt att börja bli lite nervös nu.. jag skulle vilja vrida fram tiden tills jag ligger på operationsbordet, bedövad och dom påbörjat projektet med att plocka ut han så jag får det hela överstökat och framförallt såklart se han!

Imornbitti ska jag på specmödra för provtagning, uppvärmning för vad som komma skall kan man väl som säga. Resten av dagen ska vi gå i väntans tider på att Jens ska komma hem. Våran sista dag utan barn..  :]

Nu ska jag dricka upp kaffet och röja undan i köket, vänta på att de är dags för maskinbyte i tvättstugan och sen ska väl stackars lilla jerry få ta sig ut på en så lång promenad som jag orkar. Han är inte speciellt imponerad av sin feta matte som inte orkar gå så långt som han skulle vilja och att hans husse är i Boliden och jobbar.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Hoppas allt går bra:) Och lycka till!:)

2011-04-27 @ 19:06:09
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: Malla

Stort lycka till! :D

2011-04-27 @ 19:36:59
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: sussa

Wiho snart kommer han . Hanna snart är du mamma ;) å Jens pappa, tänk att han å Ja bott grannar, vuxit upp tillsammans å ska bli föräldrar, coolt :P

2011-04-27 @ 20:03:11
Postat av: Emma

Oooh, så spännande! Lycka till imorgon när ni för första gången får träffa ert underverk :) Kramar

2011-04-27 @ 20:59:18
Postat av: Linda

Åhh, nu är det verkligen nära!! njut av eran sista dag som icke-föräldrar!



den där cottage enchilados, vo järre för någe? =)

2011-04-27 @ 21:11:50
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

Lycka till nu! :)

2011-04-27 @ 21:14:29
Postat av: Anonym

SÅ HÄFTIGT :)

2011-04-28 @ 11:06:35
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sara

Underbart, underbart, underbart!! Snart får ni äntligen träffa er guldklimp. Vi längtar tills vi får träffa honom också, ja hela lilla nya familjen såklart! :)



Varma kramar till er från hela vår familj!

2011-04-29 @ 08:08:13
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0