ett bak-il!

De är just vad jag fick idag men de har än inte hänt så mycket på bakfronten, inte mer än att arraksbollsmeten står i kylen och väntar på att få bli rullad och strösslad. Funderar på att fortsätta och göra en enkel sommarkaka, kanske inte det godaste men de funkar att ha i frysen :-)

Imorgon är det torsdag och Jens kommer hem igen, de gillar vi! Jag vet iaf en som kommer bli överlycklig över att se han kliva genom dörren.. Jerry :-)

Idag har jag fått bli påmind om hur varmt de är i våran lägenhet sommartid..  herrejösses!

På bebisfronten kan jag informera er om att jag imorn ska till Sunderbyn. Får vi se då vad vi kommer fram till. De ska bli högst spännande.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och sen ska jag se hur långt jag kommer mig med bakandet!

Kommentarer
Postat av: Malla

hur gick det i S-byn då? :)

2011-04-14 @ 22:51:13
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0