Magnetröntgen och bilder

Röntgen gick bra förutom att de var jobbigt ligga blixt stilla på en smal bräda i en trång tunnel med magen i vädret i en halvtimma. Men de gick så nu väntar jag på att höra något från Sunderbyn så jag får komma dit och planera förlossningen. De är snart dags..  :-)

Med 16 dagar kvar innan BF så börjar de gå lite tungt, de är jobbigt med promenader och mina ben ser ut som fotbollar på kvällarna. Nedräkningen har sannerligen påbörjats!!

Jerry tror jag gått och blivit lite deprimerad, inte nog med att han efter 10 heldagar ute i fjällen där man får springa bäst man vill sitter instängd i en liten lägenhet med en matte som  inte alls orkar gå några längre promenader, så är husse borta i flera dagar. Han verkar tycka de är något som saknas här hemma och de är det ju också.. :-)

Nu på förmiddagen har jag försökt få lite gjort, stökat och bökat. Har just kommit ur duschen så jag ska göra mig klar för en stadsrunda med Johanna som de för övrigt var längesen jag träffa så de är på tiden. Ikväll får jag främmande, de blir minst lika trevligt :-)

Vet ni vad jag ska passa på att äta idag? Fiskbullar.. MUMS! Igår åt jag pölsa och potatis, man får passa på att äta allt som inte Jens stoppar i sig medan han är borta. De är väl enda fördelen med detta bortajobbande.. ;)


Lite bilder då!

Surströmmingsmiddag





Jerry tog tillfället i akt när vi fick främmande.. ;)





Trött kille!



Slutligen en bild vars våran lilla lilla kille ska sova :-)








Kommentarer
Postat av: sussa

Åh MYS =) tänkte just hur de gått, de e bäst du håller en uppdaterad så man får veta hur de går =)de är så nära nu =) wihoo

2011-04-12 @ 13:41:37
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Malla

Ojoj, jag måste gräva i minnet nu :)

Jag tror att det tog max en halvtimma från d att de började tills de skulle sy ihop mig...hon är född 08.19 och jag tror inte det var nå mkt innan 8 det började.

Sen tog de väl en stund att sy ihop och så och jag tror jag hade fått tillbaka känslen kring 12...men alltså det KAN vara så att jag hittar på nu. SJälva snittet kändes iaf som att det gick ok snabbt, att vänta på att få gå fr avd där man låg och väntade på känslen tog en evighet...be om en tidning eller ngt om det finns möjlighet. Eller sov :)

Nellan var beräknad 26 aug och hon planerades till 24:de.Tydligen så planerar de inte så långt innan då det gäller att de bara ligger knasigt.



Men om du ska föda vaginalt - sätter de igång dig då eller?

2011-04-12 @ 19:10:48
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anonym

Men vad spännande, det börjar verkligen dra ihop sig nu:-) vet ni säkert att det kommer bli en liten kille?? Har ni några namn? :-)

Vad svarar man egentligen på den frågan?! Men det är väl så bra det kan bli, när man befinner sig i detta tillstånd:-)

2011-04-12 @ 20:58:03
Postat av: sussa

Låter bra =) njae 8 veckor efter kommer, ja så dom kan ju få gå undan.. men slutar ju jobba sista april så vi måste ju börja hänga =)

2011-04-13 @ 11:48:11
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0