Välkommen onsdag!

Med blytunga ben hälsar vi onsdag mer än välkommen, Jerry kommer nog bli minst lika glad över att se husse idag som jag. Slipper jag ta alla rastningar själv, och han kanske får komma sig på en lite längre styrning än bara typ 20 min. Vore ingen baggis om de inte vore för att jag numera har fotbollar där nere istället för fötter. Då vet ni det!

Det drar ihop sig för påsk, tydligen kanonföre i vuogga som gör det hela ännu mer surt att jag inte kommer våga fara ut. Jag får njuta av den strålande sol och klarblåa himmel dom lovar oss ihelgen vid vagnen istället :]

Tänkte jag skulle bju på några bilder men jag ids varken hämta kameran eller sladden så det får bli en annan gång. 

9 dagar kvar till våran skrutt kommer till världen, ofattbart! Det jag gruvar mig för mest är att jag ska bli snurrig och må illa under själva operationen..  knäppt va! Tur att det hela går ganska fort även om en halvtimma kan kännas drygt när man helst av alla bara kanske vill dö, typ. Men det är bra betalt om inte annat :]

Nu ska jag föna och volymera håret. Eventuellt att jag tar fram dammtrasan efteråt och drar ett varv här, kanske rent skurar toaletten.. vi får se hur långt orken räcker!

Ni får ha en glad påsk om vi inte hörs mer!


Kommentarer
Postat av: Nina

Och hos er närmare det sig också:)

Hoppas allt kommer gå bra:)Lycka till :)

2011-04-20 @ 10:40:37
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: sussa

Men alltså om de skulle sätta igång tidigare då kommer du föda i säte eller vo ? =)

hade varit roligare med 28 april tycker ja, de e ju nämligen min dag =)=)

2011-04-20 @ 11:26:37
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så SPÄNNANDE :)

2011-04-20 @ 21:42:34
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0