Bildinlägg

Idag blir det inte många ord skrivna, köket är ett kaos och Filip har jag äntligen fått till att ta en liten vila innan det är dags för godnattmat och sängen för hans del. Såå medan han sover ska jag ta itu med köket och det är omgående!

Ni får titta på bilder istället :-)





Och så ett par bilder från dagen,



Neo och Billy



Grabbarna fick damsällskap av Tovah! Fille fick avstå fotosession nummer ett för han sov ;-)




Billy, Tovah, Filip och Neo



Filip som är hela dagarna tre äldre än Neo.

Fina barn! En trevlig dag med mammorna har jag haft, men nu är det köket som gäller..

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud så söta :)

2011-08-26 @ 00:35:33
Postat av: Anna

Dom är så fina!!!!



hehe, ja dom väger inte så mycket, många yngre som kommit ikapp dom. Men jag tror mer att det är din Filip som ligger på det normala och våra lite för små. Fast dom följer ju sin kurva, och alla barns kurvor ser ju olika ut, men så länge dom följer den så är det ju ok. Så inte behöver du oroa dig att din Filip är "för tung", har nog snarare med att våra var små då dom föddes=))



Jag hade faktiskt tänkt bjuda dig på sötnöten-partyt, du fanns med på listan, men eftersom nästan ingen tackade nej till att komma så blev vi så många. Så om hon känner för att komma nån mer gång hör jag av mig.



kram

2011-08-28 @ 20:28:11
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0