Du sköna sommar!

De verkar som att vi haft våran sista sommardag för iår, tragiskt och vi går mot mörkare och tunga årstider. Men vi kan då inget annat säga än att vi haft en alldeles alldeles underbar och rolig sommar i våra vänners sällskap. Ingen nämnd och ingen glömd, men berörda vet nog vem ni är ;) Det har varit fantastiskt att få vara ledig och bara njuta.. vi kan ju hoppas att de inte var sista sommaren jag är hel och långledig!
 
Snart är det helg igen och dop för lilla fille. Ärligt talat ska de bli en befrielse att få göra bort det där dopet. De känns som att de är några hektiska dagar nu innan lördag, om inte annat blir det de på torsdag när Jens kommer hem när allt och de sista måste fixas och ordnas.

Filip var i torsdags på 3-månaderskontroll och vaccin, fredag mitt på dagen fick han nån febertopp som snabbt gick över. I övrigt så gjorde sprutorna aj aj AAJ tyckte han, han har ökat stadigt i vikt och landa på nästan 6700gr och 63 långa cm. Annars då på fillefronten.. han hade fått in sovrutin mellan 21.30 till minst 06.00 utan mat som han höll i dryga veckan för att sen komma på sig att han vill visst ha mat under natten, gärna att den ska serveras vid 04.00. Tjiho vad kul.. eller så inte, när man hunnit vänja sig med hela nätter. Några bökiga dagar har vi haft, han stökar mest på när han ska till och sova sina tupplurer under dagarna. Han vill inte alls sova dagtid, skriker rätt ut när man lägger ner han så man kan få hålla på ett bra tag innan han somnar av utmattning, typ. Jag får istället vara glad för hur otroligt lätt han har för att somna på kvällen, man kan få springa en eller två ggr för tutten men annars somnar han själv så snällt i sin egen säng. Världens finaste Filip! ♥

Funderar starkt på att slå över till tv:n, men först ska jag lägga upp några bilder från sista tiden.



Linda och Julia, PDOL.



Jag och Emma, PDOL.









Per, Linda, Per, Emma, Jens och Filip. Fricampning vid nourtesjön.











Mys vid kvällselden och stort pådrag med att bekämpa alla miljontals myror ;-)



De gäller att hålla tungan rätt i mun när man ska balansera i stolen.

De var allt för den här gången, nu ska jag göra natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner mig träffad och säger TACK DETSAMMA till er!!! :)) Vi ses på lördag på dopingen! Kramar

2011-08-09 @ 23:34:42
Postat av: sussa

Ja säger bara SÖT unge ;)

2011-08-10 @ 12:45:43
Postat av: sussa

eller hur =) alla e dom olika, å har olika peronligheter å vad dom gillar =)

2011-08-10 @ 17:56:06
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag känner mig som Emma, träffad.. så tusen tusen tack för alla underbara dagar vi haft denna sommar!! :P Sommaren har varit suuuperbra!

2011-08-11 @ 22:53:51
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder! :)

2011-08-17 @ 20:38:16
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0