Tiden..

..springer iväg! Jag tyckte nyss jag satt här hemma och väntade på att Jens skulle komma hem, de var i torsdags och nu har han farit igen, det går så fort en helg. De är dock sista arbetsveckan före två veckors semester, jaktsemester så vi ska nog inte räkna med att träffa varken Jens eller Jerry speciellt mycket den närmasta tiden. När dom kommer hem på torsdag ska vi på en husvisning och sen packar dom och far iväg på fågelpremiär över helgen.

Vilddjuret fick följa med och arbeta iveckan för dom skulle träffa uppfödaren och släppa hundarna i skogen, så de kan ju bli spännande att höra vad hon har att säga. Första gången hon träffar Jerry sen han var 8 veckor gammal.
De lilla barnet ligger i sin säng och sover tar en tupplur, som han gjort i 1½ timme nu så jag är lur om att han snart vaknar och eventuellt vill ha sig lite mat. Eller så inte.. han kanske spar de till inatt istället, de är ju såå mycket godare att äta nattetid än på dagen.. skitunge :-)
Ikväll blir det en lugn hemmakväll, jag ska försöka proppa i Filip så mycket mat som det bara är möjligt. Jag uppskattar inte att kliva upp 02, 05 och 07.. Man är inte piggast där vid 07 och inte han heller för han somnade om på två röda och sov till 09. I vanliga fall kan han bruka vilja vara vaken efter morgonmålet, prata, skratta och stå på tjockbenen men ska man äta ett par svängar varje natt så är det inte bara mamman som blir trött.

På onsdag alt. torsdag får jag ett litet paket nersläppt i brevinkastet, skilda världar vol. 3. Kanske inte bästa prioritering av 308kr som det kostar, men har man börja följa så kan man ju inte bara sluta.

Jag hade tänkt lägga in några bilder också men sladden och kameran är inte i närheten idag heller, så de skjuter jag på i framtiden :-)

Nä, ett glas coca cola och invänta Glamour.. skulle tro att Filip vaknar lagom tills de börjar, de brukar vara så ;-)

Kommentarer
Postat av: sussa

JAA de tycker ja låter bra =)=) för perkulatorn har bara används två gånger typ å du va den ena gången haha :P

2011-08-22 @ 19:11:25
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Linda

Säg inte att det är samma hus som jag hittat?! ;) men förmooodligen, brukar ju vara så ;]

2011-08-23 @ 08:48:37
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Nina

Jasså roligt:) de ser mot fint ut huset;) spännande. Vi syns imorgon:)

2011-08-23 @ 13:38:40
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0