Mellandagar

Vi har haft en alldeles underbar första jul med Filip, både han och vi har varit snälla under det gågna året för vi fick minst sagt mycket julklappar så vi är inte annat än nöjda! <3 Jens är föräldraledig iveckan men idag stod jakt på schemat igen så vi har röjt här hemma lite nu på morgonen och jag har faktiskt börjat packa. Sömnen för min del har lyst med sin frånvaro inatt, typiskt det när lillchefen haft två utomordentligt bra nätter då vi fått sova till halv 7 på morgonen nonstop. Inatt vaknade jag halv tre och kunde banne mig inte somna om.. så efter jag legat och vridit och vänt mig en stund så tog jag kuddarna och gick till soffan, såg tv ända till efter fem. Så när Jens skicka ett sms från sovrummet halv 7 imorse och fråga vars jag var, då sov jag som godast. Att Filip sover dåligt vet vi redan, men jag sa det.. nu när Jens är ledig i en vecka och vi faktiskt kan hjälpas åt så kommer han garanterat sova som en prins, och vad händer.. jag hade rätt! Nä, det är ju bra i sig.. men han börjar väl om med sitt bök och stök på söndag när det är mamma som måste ta honom ;-) Nä nu ska jag fortsätta här, tänkte egentligen att jag skulle lägga mig och vila med Filip när han sov men det har jag inte ro till utan istället ska jag packa ytterligare litegrann. På dagen är det faktiskt bara 2 månader kvar innan vi ska vara urflyttade och städade ur lägenheten (förhoppningsvis, förutsatt att någon vill ha den en månad tidigare än våran uppsägsningstid går ut). Hejhej! Pappa och Filip ska öppna paket!

Kommentarer
Postat av: mormor

<3

2011-12-28 @ 10:40:34
Postat av: nina

Snygg unge:D Va bra ni har varit snäll iår;)

2011-12-28 @ 12:55:52
URL: http://niina88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0