obra!

Ont i kropp och huvud, så känner jag mig. Obra! Men än då länge har jag klarat mig från alla magsjukor som flurerar runt omkring, peppar peppar! Kan tycka att jag gjorde bort de sist för några år framåt :-)

Har idag fått hem ett brev från försäkringskassan som givetvis saknade en del uppgifter, de var då visst inte bara ett för at få lite ersättning av dom!

Som jag nämt tidigare så har jag jobbhelg att se framemot igen, men efter den så har jag två i februari och sen får vi väl se hur många jag får i mars, men som mest har jag bara fyra helger kvar att jobba på vääldigt länge. DE känns mer än bra :-)

Nu ska jag agera datahacker och försöka få igång ljudet på datorn så jag kan vara lite nostalgisk och se Änglagård ett och två!

'

Mysjerry tidigt imorse strax efter att husse smällt igen dörren och farit på jobbet ;-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men visst ;) När har du tid för kaffe?

2011-01-13 @ 16:17:05
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja denna Jerry <3

2011-01-13 @ 20:24:15
Postat av: Sara

Ja, man vill bara pussa på lillmunnen! :)

2011-01-15 @ 22:09:13
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe, ja det tycker jag verkligen att vi ska göra! Det kommer bli kanon :)

2011-01-17 @ 09:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0