onsdag

Gokväll!

Inte ens tre timmar kvar av min låånga arbetsdag, korkad som jag var hade jag lagt en delad tur och på min lediga tid inföll sig personalmöte. Lyckat, mindre lyckat kan man väl som säga.

Igår var jag hos BM för vecka 25 koll, HB värdet hade sjunkt ytterligare littegrann så nu var de nere på 112. Annars såg allt mkt bra ut, magen mätte 24cm och hjärtat pickade på och mitt blodtryck var mkt bra! Såhär i veckoräkningen så är vi idag 25+5, tänkte så ni vet att de går framåt :]

Guu så jag längtar till helgen, det ska bli så skönt att vara ledig! Skulle väldigt gärna hitta på något skojj så om nån har förslag så är ni välkomna med dom :]

Kolosalt karramellsugen har jag blivit, de vattnas i munnen bara av att tänka på godis. Just nu skulle jag kunna ge vad som helst för en riktigt god ihopblandad lösviktsgodispåse från kioskpiraten.. :-)

Nä nu ska jag kolla blocket för trehundraelfte gången idag ifall de kommit ut någon barnvagn i rätt färg, inte för gammal, rätt pris, och "utrustningen" jag vill ha :-)






Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Det lät som ett fantastiskt tips!

Måste testa dessa stekpåsar så fort jag bara kan =)



Jag efterlyser lite magbilder..;)

2011-01-20 @ 09:28:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja verkligen :)

2011-01-21 @ 20:42:37
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Vad är du ute efter för vagn? Ngt speciellt?



Jag saknar lite gravidbilder på magen din, det är så kul att se hur andra ser ut! =)

2011-01-23 @ 17:05:08
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0