Vinkväll!

Igår blev det vin och utgång på 1906, en superduperkväll! Jag skrattade nästan ända tills jag la ner huvudet på kudden :-) Har inte varit ut på krogen sen förra sommarn så de var en höjdare faktiskt. Fler sånna kvällar tack!
Filip och Jerry var hos mormor så jag for dit och sov, lilltrollet var snäll med mammsen och sov ända till klockan 6, åt och somnade om till 9. Underbart!

Jens är hemma igen så ordningen är återställd. Han fick nog idag, så numer har vi en fläkt blåsandes och snurrandes här i vardagsrummet.. behagligt i våran bastu. Filip sover sedan länge och jag funderar på att göra detsamma, känner mig lite trött sen igår ;-)

Ihelgen får vi se vad de blir, lite fix för nästkommande helg i Lycksele måste vi göra iaf. I övrigt har vi inga större planer, ganska skönt det också :-)

Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder men det får bli imorn kanske.. nu är jag för trött och ska bege mig till sängen!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kroka vagnen bakom bilen och så kommer ni till holls på lördag, det är 'det stora barnkalaset' på dagen och sen avslutas det med pubkväll med trubadur nere vid badstranden :)

2011-07-07 @ 23:19:16
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sussa

Härligt Hanna :) Jo bilder är alltid kul :)

2011-07-08 @ 03:33:50
Postat av: Emmeli och Mio

Tack själv! Riktigt skoj var det :)

En repris är given! :)



Ha en fin dag så hörs och ses vi!

Kramar

2011-07-08 @ 10:51:38
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 18:31:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0