Plötsligt..

Plötsligt händer det, Filip struntade i nattmålet och sov sig genom natten. Han vaknade till vid 5 men nöjde sig med tutten fram till närmare 7, underbart!! Åt och har sen dess sovit som han gör fortfarande :-) Säkert bara en engångsföretelse, men det är de lilla som gör det!

Regn och rusk, vi ska sätta oss i bilen och bege oss till Hollsvattnet där vi ska prata om midsommar och få oss lunch, inte sämst. Tror dock jag måste köra den lite längre, men inte grusiga vägen... Tvätta ju bilen förra veckan och de vore ju förargligt om den blev brungrå igen när jag slitit som ett djur ;-)

Jens har farit iväg på jobbet igen, men de är ju kortvecka så han är ju hemma redan på onsdag afton. De gillar vi!
Nu ska jag utfodra vårat större barn Jerry och vänta på att det lilla barnet ska vakna så vi kan göra oss färdiga och fara på något bra ställe där Jerry får springa och bajsa innan vi far :-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Gud så skönt med en helnatt:) Hoppas de håller i sig;) Längtar till Neo kommer chocka;) De var skönt att komma ut gjorde jag rätt, jätte skönt att få höra att man inte gör "fel". Klar du får fortsätta läsa kommer att skriva sen när jag låser den:)

Hoppas ni har de bra;)

2011-06-20 @ 10:24:10
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0