Härliga tider!

Tisdag efter en helg i vuogga, som vanligt där uppe har vi haft det mer än bra. Härligt väder och i gott sällskap :-)
Synd att de dröjer tre veckor innan de bär av nästa sväng men vad att göra när det finns annat man har inplanerat också. Vecka 14 är i vilket fall bokad där uppe, jag har gått på havandeskap och Jens har tagit ledigt från jobbet. De om något kommer bli härligt :-)

Jag borde börja kludda ner en handlingslista för när mina två J kommer hem från sin skridskorunda på isen ska vi fara på Coop och veckohandla lite.

Mars månad, nu ska det vara vår! Vilket det verkar vara också.. tala om att årets absolut bästa årstid är här!! :)

Nu går vi mot jobbarhelg åter igen.. men vet ni, jag håller det inte så farligt för det är inte vilken helg som helst, de är min sista helg på vääldigt väldigt länge! Jag behöver nog inte säga hur skönt det känns!

Nu ska jag börja med den där handlingslistan om jag ska ha den klar tills dom är tillbaka för annars kommer det bara bli pannkaka av handlingen!



Plats 74 med tända lyktor


Afterskoter på nya restaurangen i vuogga


Såhär kan det se ut i sängen en helt vanlig söndag med sovmorgon!





Kommentarer
Postat av: sussa

ÅÅHH så jävla härligt å få va i vougga ;) skönt att du snart får gå på havandeskap =)

2011-03-01 @ 18:17:23
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0