Projekt!

En som alltid, wounderful helg i vuogga. Tala om avkoppling :-)

Jens har hunnit ha födelsedag, han börjar komma uppåt åren.. 25 år. De har vi firat med att äta svingo hallongräddtårta hela helgen och en tre rätters middag på restaurangen i vuoggatjålme. Idag ska vi fira ytterligare lite, mamma och pappa kommer och så även hans pappa.

Vi har även traskat in i vecka 35 (34+4) som vi idag befinner oss i. På fredag ska jag till bm så hon får se om hon kan känna den här gången hur han ligger, annars blir de väl ett ul till men inte mig emot :-)

Idag pågår projekt städ och tvätt här hemma. De ser bedrövligt ut så jag är så illa tvungen! Ska dock ta de i sakta mak.. men först ska jag invänta tvättmaskinerna så jag får göra ett byte där, sen ska jag svänga förbi på Headline för en kopp kaffe och sen ska jag på coop så vi har nå mat till ikväll, SEN förstår ni, då ska jag börja med städningen :-)

Nu ska jag klä mig så de blir nå av den här dagen!



Jens, Ronny och jerka såklart!



Efter att vi hängde upp tv:n och tavellister så ser de nu ut såhär i förgården :-)








Kommentarer
Postat av: Erica

Så mysigt ni verkar ha det såhär på vårkanten :)

2011-03-22 @ 15:02:43
Postat av: Anonym

Oj så fint ni har de i förgården :)

2011-03-22 @ 18:28:34
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Emma

Så fint och mysigt det ser ut hos er uppe i Vougga! :) Hoppas det går bra på fredag och att lillparveln ligger rätt väg, fast jag förstår att du inte har nåt emot ett till ul :P



Det känns helt underbart att Per kommer hem och jobbar igen! Ja, vi måste verkligen ses snart!

Kramar till er

2011-03-22 @ 20:55:57
Postat av: Anna Bergström

Vad mysig förgård.

Och vad avis ja blir på er som är uppe i fjällen...

=)

2011-03-22 @ 21:55:53
Postat av: Linda

Mysigt! Jag vill också vara i husvagn nån helg. tror banne mig jag ska fara till galtis utan karl och barn snart! får jag inte med mig nån åker jag väl själv!! ;P



kram på er, ha en bra helg!

2011-03-26 @ 07:11:15
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sussa

Åh Tack =) klart att ni ska ;) erat hem ska vi oxå besöka =P å i de dagar ni ska ha, då går jag på havandeskaps, då ska vi hänga =))

2011-03-27 @ 11:35:43
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0