Dags för en uppdatering!

De är väl dags för att göra en uppdatering, här hemma flyter det på och dagarna springer förbi. Lilleman är imorn redan(!!) två veckor gammal. Han är världens snyggaste :-)

Tröttheten börjar dock smyga sig på, man är inte särskilt van att inte få sova mer än typ tre timmar i stöten och sen böka på vaken en stund mellan sovstunderna. Inatt har jag dock fått ta igen mig lite, pappan har fått kliva upp och det har varit otroligt skönt att kunna ligga kvar och bara vända sig om när det dragit ihop sig för mat.

På måndag börjar allvaret och verkligheten, Jens börjar om att jobba så de blir våran första vecka själva. De ska bli spännande, men allt går! De måste ju gå :-)

Slänger upp några bilder också..



En sista bild på mig och magen. Här låg vi och väntade...



Jens redo för operation han också.



Filip mår som en prins i vagnen.



Nu ska jag springa ner i tvättstugan och byta maskin. Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå han är en sån sötnöt :)

2011-05-12 @ 10:15:35
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: sussa

Kul med en uppdatering. Så himla fin å göllat han är ;) när ni är redo för en date är ja redo. ja är ju bara ledig nu tills den lilla behagar kika ut =P

2011-05-12 @ 10:41:39
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: Julia

Så fin han är! :)

2011-05-13 @ 14:02:53
Postat av: Anna Bergström

Men vilken sötis=)

2011-05-14 @ 16:15:51
Postat av: Sassa

Fiina Filip!!

2011-05-15 @ 11:15:06
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0