down

Filip sover för natten, man blir trött av att träffa en massa kompisar under dagen för han var knäckt.. somnade ungefär samma sekund som jag la ner han på kudden.
Jens och Jerry är iväg på löptur för att sen skruva i skotern. Jag själv tvättar och är inte alls på något särskilt bra humör.. varför det då? Ja det är nog lite av allt. Årstiden gör väl inte från heller, mörkt och trist.. vars är snön?? Den gör ju då att det blir lite ljusare iaf.

Imorgon skulle jag behöva ta en hemmadag, städa upp ordentligt här och göra lite ordning. För som det är nu är det skitigt, stökigt, trångt och oredigt. De är nog en bidragande orsak till det dåliga humöret, för sånn är jag.. Jag vill helst ha kliniskt rent och var sak på sin plats, men vi är inte lika på den punkten jag och Jens, tyvärr.

Nu ikväll har jag tagit tummen ur och ordnat med några julklappar, är kanske på sin plats att börja ta itu med de.. kanske man slipper gå pengalös ur december månad. Gud så jag längtar till julen och få den överstökad, då vet man att vi går mot ljusare tider!

Helgen är redan fullbokad, fredagkväll ska jag iväg själv och spendera kvällen med fina tjejor! Idol och gotta med Sabina, Johanna och Linnea. Tidigt lördagmorgon drar vi upp till vuogga med vagnen så den kommer på sin plats, det lär ta sin lilla tid innan alla ljuslyktor står på sin rätta plats, vagnen inte lutar åt något håll eller att det inte stormar mellan husvagn och förgården. Det blir premiär för Filip, iaf utanför magen. I magen har han tillbringat många dagar där uppe.. senast var 4 dagar innan han föddes. Så han är van fjällluften ;-)

Nä, nu ska jag springa ner i tvättstugan och hoppas att Filip inte vaknar under tiden och kommer på att han ska ha tutten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0