Pop pop!

Idag har vi bara hållt oss hemma, bortsett från dagens promenader. Ja visst, en latmask som jag har lyckats med två promenader idag. En timmes med Sabina på förmiddagen och sen har jag varit ut på en till här i em./afton. Anledningen till den andra var enbart för att jag tänkte vara snäll och beskona Jens från den när han kommer hem ikväll, dom har jobbat över i dagarna två och ikväll visste han inte riktigt när han skulle komma.. det kunde lika gärna bli inatt, typ. Så då fick det bli så, iom det har jag unnat mig en skål med popcorn alldeles nyss.. dom vräkte jag i mig fort och i skålen finns bara dom brända kvar.
Trots att vi knappt gjort något idag så kan jag ändå tycka jag hunnit en del, strykit och hängt upp nya gardiner i vardagsrummet för det verkar ju som att vi blir kvar i den här lägenheten ett bra tag till så.

Badet igår med sussa och Tovah gick ju finfint, Filip stormtrivdes i plurret så det ska vi göra om! Han plaska mest hela tiden så det skvätte vatten hej vilt runt omkring oss.

På tal om Filip, på kort tid har det hänt masssooor.. Han springer runt i gåstol med en himla fart, sträcker sig efter allt han kommer åt och når, har knappt tid att äta för han håller stenkoll på Jerry om han är i närheten, och som idag har han jagat Jerry runt här och planen har varit att köra över han men då skrattar han så gott när han springer iväg och så fortsätter han så tills Jerry går och lägger sig på säker plats ;-)
En riktigt gladskit har han blivit, ler och skrattar som mest hela tiden. Förr var han lite svårflirtad och drog inte på smilbanden i onödan, annat är det nu. Vårat lilla hjärta!

Natten till igår fick Filip en tremänning och jag ett kusinbarn, det snyggaste! ♥ Grattis till Therese och Jimmy!


Nu är det pyjamasdags här och sen ska jag sätta mig i soffan med en god kopp kaffe med smak av vanilj! Gokväll :-)





Kommentarer
Postat av: sussa

Haha så rolig ;) ses i morrn .

2011-11-16 @ 21:01:34
URL: http://souziq.Wordpress.com
Postat av: sussa

Haha så rolig ;) ses i morrn .

2011-11-16 @ 21:03:20
URL: http://souziq.Wordpress.com
Postat av: lea

SNART kommer erat hus,jag har det på känn:)men inte olikt oss å byta gardiner i tid å otid;P

2011-11-16 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0