25:e i ordningen..

Underbart med helg!

Igår var jag iväg för mig själv till Hattudden och åt surströmming med gamla arbetskamrater/vänner, både gott och trevligt. När jag kom hem på aftonen så stod Jens och gjorde middag, stekt öring med hemgjord skagenröra och potatismos. Han kan allt, bara han vill ;-) De var jättegott, synd att jag var så ruskigt mätt bara och hade lite lagomt ont i magen och mådde illa. Vi såg idol och surrade tills mina magbekymmer var ur världen, sen gick vi och la oss. De var våran fredag de!

Idag är det älgjakt för Jens och vi övriga har varit iväg på stan en sväng, hittade faktiskt en skjorta och en polotröja åt mig själv. Lite andra nödvändigheter såsom handsprit och en body till Filip fick vi också med oss.
Nu sover de lilla hjärtat i väntan på pappa och en leverans av älgkött som vi ska paketera. Sen får vi se vad som händer.. Jag är karrasugen iaf för de var längesen!

Vi var för övrigt på husvisning i torsdags, men ohnej.. de var inget för oss! De börjar kännas bara lite hopplöst om jag ska vara ärlig.. tror de där var 25:e visningen eller något sånt, men de stämmer aldrig helt och hållet. Vi får nog vackert bo kvar här till dödagar.. inte muntert!

Nä nu ska jag koka mig en kaffe och skumma lite mjölk, de blir grejjer de!


Kommentarer
Postat av: sussa

Åh inge kul, men snaart kanske de kommer nått, typ i hortlax ;P haha ja håller tummar å tåssingar =)

2011-10-01 @ 22:31:31
URL: http://suziq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0