Måndag

Då var det ännu en gång måndag igen, egentligen stör det väl inte eftersom man är ledig veckans alla dagar! Ihelgen har vi övernattat på havsbadet, firmafest med Jens jobb. Jag hade då skitatrevligt så de var ju kul! Filip och Jerry hade haft det bra med mormor och morfar, Filip hade varit snäll och Jerry busig :-)

Vi har startat veckan med en sovmorgon till halv 9, med undantag att vi var upp och åt lite välling när Jens for på jobbet. Skönt! Sen har vi varit på promenad med Linnea och Herman med anhalt badhusparken där vi satt en stund. En handling senare på Coop och nu står middagen klar på spisen, har gjort en älggryta som smakade hur bra som helst när jag provsmaka alla sjutton gånger, den innehåller älgkött, morötter, lök, kantareller, viltfond, grädde, ch med smak av champinjoner/kantarell och lite salt/peppar. Så det som fattas är pappan i familjen och att Filip ska vakna från sin em.vila.

Iveckan har vi inga storslagna planer förutom mammaträff på onsdag med alla fina barn och mammor och att jag måste ta itu med husvagn.. nu finns det ingen återvändo med tanke på att den ska stå redo för avfärd till fjälls tidigt lördagmorgon. Det får bli någon kväll när skoterfantasten kan slita sig från skotern, han är i en annan värld den här årstiden.. Jaktens esse börjar lida mot sitt slut och en skotersäsongen som hägrar runt hörnet. Igårkväll som så många andra kvällar somnade jag då från hans funderingar runt och omikring skoterförsäljning/köp ;-)

Nä nu vaknade lilla darlingen i sovrummet så är väl bäst att springa och plocka upp han! En bild hinner jag nog bjuda på innan han blir alldeles för upprörd.



Tovah, Filip och Neo :-) (bilden har jag snott från Nina ;P)

Kommentarer
Postat av: nina

men klart de är ok:) bara sno, jo då=)

2011-10-31 @ 22:19:41
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0