Sömnlöst

Älskade lilla barn.. när ska du lära dig att sova om nätterna?! Mammsen börjar vara ordentligt trött efter bökiga nätter i en månads tid. Igårnatt var vi vaken mellan 3.30 till 5.00. Inatt har vi varit vaken 00, 02, 03, 04 och 05 sen fick jag kan tillslut att somna en halvtimme mellan halv 7 och 7, DÅ var jag död men inte Fille.. De är sånna gånger de är tur för han att han är snyggast i världen och ler som en sol när man ställer upp han på sina tjocka ben i sängen. Alla nätter senaste tiden har sett ut som sådana i flera veckors tid.. tidigare var han hungrig som ett djur nattetid men nu verkar det ha gett sig och istället avlösts av magknip, typ.. det ser så ut på han iaf.
Tänk er en god ostörd natts sömn och få vakna utvilad på morgonen.. de var tider det, jag undrar när det inträffar nästa gång. Nåväl, de är väl så livet med de små är.. men man kan ju inte annat än önska att de inte vore så.

Nu kommer snart pappa och Jerry hem, jag saknar dom speciellt Jerry.. haha! Nä, jag tycker det blir kul att Jens också kommer hem såklart, men han är jag ju van är borta på veckorna så det är så tomt utan min lilla jerka som i vanliga fall är hemma med oss och lever rövare! Jag skulle för allt i världen inte byta ut han, för han är världens mysigaste och snällaste vovve.. men han skulle gärna kunna få dra ner på energin en smula, man kan ju ibland bli trött av att bara titta på han.

Nä, nu har jag inte tid mera.. nu har ni fått höra om våra sömnlösa nätter och en redogörelse om hur braig Jerry är, i mina ögon! Nu måste jag iväg :-)

Kommentarer
Postat av: S

Å vad jobbigt emd vakennätter! =/ Lyckligtvis brukar de ju gå över efter ett tag, men det kanske är en liten tröst just nu när du är mitt i det!

2011-10-06 @ 14:43:20
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: Lea

Men visst är det underbart när man får sakna som i bland då dom( hund barn karl) har tendens att gå en på nerverna;) jag längtar tills Ulla är hel igen jag tror hon å Jerry skulle Kinna gå lös precis hur mkt som hellst!:) å an barnet,jag tror han är så jävla snygg att du kan komma med han till mej en natt;) man orkar verkligen inte när man aldrig får ihop några timmar så kom med han;)

2011-10-06 @ 23:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0