8.04

Ja, det var så klockan var när jag vaknade imorse.. av mig själv! Jag fick sovmorgon och har sovit nonstop sen jag la mig igår. DET var skönt! =) Tänk vad man tycker annars nu motför förr när Filip inte fanns med i bilden.. då var ju det snortidigt om man var tvungen kliva upp före 9, nu är allt efter halv 7 sovmorgon ;P men inte mig emot, man har ut så mycket mer av dagen och imorse kändes det näästan som att jag sovit bort halva dagen och hips vips var klockan lunch. Men imorn är det inte sovmorgon så då får jag ju kliva upp i tid som vanligt.

Jens kom (äntligen...) hem igårkväll. Så idag har vi tagit bollen i rullning igen, det har blivit listat på övervåningen mellan dörröppningarna. De blev massor bra! Inglasningen har fått sig ett bord och stolar. Grillstaden är använd för att göra lunch och delar av huset är städat.
Ska försöka få resterande av huset ordentligt städat under veckan innan vi far, det är så mycket roligare att komma hem till ett rent och städat hem. När vi kommer hem vet vi inte.. det får vi se.

Veckan är rätt så fullsmetad med fix inför fjällen, packa packa packa, handla handla, och göra allt iordning. Hur vi ska rymmas i bilen.. det kan ju bli spännande. Det är nu vi skulle ha haft den där takboxen som Jens pratat om ;P

Jag ska nog gå ut och se hur det går där ute i garaget, Jens kom på att han skulle riva väggen NU och inte sen. Hej hej!



Goingatna myser i fjällen! =)



Kanske det segaste kaffet vi kokat i våra dagar, men kaffe blev det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var sjukt länge sen jag skrattade så mycket,.;D

2012-04-02 @ 08:44:09
Postat av: Jessica

Håller med..att få sova till 07.00 och längre är sovmorgon nu mer. Max har ofta stigit upp vid 05.00 den senaste tiden.

2012-04-03 @ 12:19:25
URL: http://jesspett.blogg.se/?tmp=0312124

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0