Underbara dagar!

Igår mina vänner, det är sånna dagar man förstår vad man gör i fjällen. Strålande sol och vindstilla hela dagen lång. Och jo, sånna dagar kan man få hemma i en snödriva också men skillnaden är när man sitter i en driva omgiven av snötäckta fjäll. En underbar dag helt enkelt och det hettade rätt friskt i ansiktet igårkväll trots 25 i solskyddsfaktor.
Men det tar på att vara ute i friska luten och gassande sol i 8 timmar, det blev en tidig kväll i förgården igår.

Idag har det varit lite halvdassigt väder så vi åkte ner till arjeplog imorse för att handla så vi klarar oss till våran snabbvisit hemma ihelgen. Det hade börjat sina i kylskåpet. På fredag dag eller kväll åker vi hem en sväng för att åka upp direkt efter dop på lördag, då stannar vi i en vecka ungefär för sen måste vi hem så vi får fira våran blivande ettåring, valborg och sen åker jag till sthlm. Men framför allt så börjar jag om att jobba... och Jens med för den delen. Då är det roliga över för oss båda!

Nu ska jag packa påsen för att gå till duschen och ta med mig diskberget vi lyckats samla ihop.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är inte ett dugg avis, inte alls..! ;D Se till att njuta för mig med är du snäll bara.

Härligt att ni ändå har bra väder när ni är där, skulle vara trist om det var dåligt väder mest hela tiden..

2012-04-17 @ 20:25:14
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad bra att du njuter för mig, då kan jag vara glad över att ni är där! :]

Valborgs har vi inget bestämt, förhoppningsvis är huset i någorlunda skick så vi kan njuta av att fira valborg utan att 'måsta' göra något i huset, så vi ses gärna, om det var det du hade i åtanke ? ;) Per har inget att säga till om, men han är nog med på noterna!

2012-04-17 @ 20:59:43
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0