sista..

Sista veckan för den här säsongen, det känns snopet på något vis. Det är redan slut, tyckte nyss att det börja men så är det, allt har sin tid.

Idag har vi agerat fjällräddningen, det blev fullpackat i nilan på hemvägen.. Jag, Filip, Jerry, Linnea, Herman och Elly men det gick det med när deras pulka gick sönder när vi var på väg hem. Det gick bra och alla är hemma oskadda, nu är det nilarep här utanför så vi tar oss iväg imorn. Imornbitti ska vi iväg på äventyr till Mavas och övernatta där. Håller på att packa nu och vi kommer nog få sitta i taket i pulkan för jag har en benägenhet att packa allt och lite till trots att vi bara blir en natt. Men när det varken finns ström eller vatten och så långt från civilisationen man kan komma så måste man ta det säkra före det osäkra.

Torsdag eller fredag packar vi ihop oss och drar hem vagnen, då har Jens bara en resa upp för att ta hem skotern och pulkan sen ska det vara sommar.

Igår var det dåligt väder så vi hade kojdag och på kvällskvisten så kom det fram att både jag och Jens hade tänkt samma där mitt på dagen men ingenting sagt till varandra, om vi inte skulle ha packat ihop och farit hem. Vi längtar nog hem lite till huset och sätta igång med alla projekt! Tur han inget sa för då hade vi varit hemma nu, hade inte varit svårövertalad, men då fick vi ju sällskap på kvällen så då kändes det bättre och nu ångrar jag mig inte att vi är kvar.


Det här duger inte, nu måste jag packa färdigt och Jens kommer svimma när han ser allt som ska med! Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag skulle gärna ha varit lite längre, en vecka är nog så snålt :p spännande med övernattning i mavas, är de i nån stuga mitt i ingerst? Hoppas ni får fint väder :)

2012-04-24 @ 07:16:01
URL: http://ccaroolineee.bligg.se
Postat av: sussa

men vi längtar tills ni kommer hem =) haha skratta gott. fick värsta bilden när jens svimmar å packningen =P

de är tur man alltid kan prejja in några rumpor till ;) åååhhh ja har ju föresten en sak att säga.. hmm nääe nu måste ni komma hem, fast vi åker ju bort en sväng, men sen =)

2012-04-24 @ 16:48:21
URL: http://souziq.wordpress.com
Postat av: Carro

De måste vi absolut styra! vi får ta de när ni kommit hem :) Hoppas ni har de bra i mavas.

2012-04-24 @ 20:16:30
URL: http://ccaroolineee.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Tack snälla! =)



Hur går det för er med renoveringen? Är ni klara med allt? =)

2012-04-26 @ 21:49:20
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Du ska få läsa om jag väljer att starta upp den lösenordsskyddade =) Kanske jag vågar fortsätta skriva i min egen trots allt =)



Det är tyvärr så komplicerat hela alltet, det är inte bara random kommentarer som trillar in utan av folk som jag känner. Som jjag såklart inte umgås med idag..Men det är tufft att veta att läget är så!



Kram!

2012-04-30 @ 21:03:54
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0