25 år

25 år och en dag. Det känns som för två dagar sen, ingen större förändring.
Hade främmande och fick presenter hela dagen. Imorgon har jag kalas igen, kanske jag får en present då också! =) tusen tack alla för att ni kom!
Men jag tror inte att gårdagen slår 24årsdagen, några dagar innan fick jag en julklapp av min chef där hon erbjöd mig en tjänst på mitt gamla jobb, funderade inte ens på svaret och här sitter jag nu, ett år senare och det känns så jäkla bra! =)
9 december 2011 ringde Jens mitt på dagen och berättade att mäklaren hört av sig för att säga att vi hade högsta budet och 'vann' huset. Vilken känsla!
Där bor vi nu i vårat hus som vi format och byggt om precis som VI vill ha det och känner varje sekund att vi trivs så jäkla bra! =)

På förmiddagen idag före jobb och dagis klädde vi oss och gick ut i den nysnöade snön på promenad. Jerry fick dra Filip i pulkan. Fille hade skitroligt där bak och Jerry fick arbeta lite hårdare än en vanlig promenad, heelt perfekt.

Nu längtar jag hem, hem till Hortlax, hem till världens bästa Filip, hem till världens bästa Jens, hem till världens bästa Jerry!

Jag bjuder på en som jag tycker blev så fin bild, Filip med sin kompis Evert.


Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara killar! <3

2012-12-12 @ 21:25:34
URL: http://www.lindta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0