Usch och blä!

Filip ville inte ha någon middag och sekunden senare blev han gnällig och inte sitt rätta jag, en stund senare kräktes han lite, kräktes lite till och kräktes massor, och kräktes massor.. Och så fortsatte det hela kvällen och halva natten.
Jag och Filip bäddade och sov (sov och sov) på madrass framför tvn inatt. Nu är han relativt pigg.. Det är inte Jens, nu är det hans tur. Jag är glad så länge jag klarar mig så nån av oss är någorlunda pigg och fräsch för att orka ta hand om Filip.
Mår illa gör jag men det har jag gjort sen Filip kaskadkräktes första gången.
Jag räknar minutrar med två ordentliga smittor i min närhet.
Huja!

Min stora skräck för magsjuka blir knappast mildare för varje gång vi drabbas.

Nu ska jag lägga mig på spjälsängsmadrassen som jag bäddat på.. Vi sover nog framför tvn och brasan inatt också. Om jag nu inte sover på toa.. Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0