Alla hjärtans dag!

Som vilken dag som helst. Vi har varit till hortlax, gick en mördarpromenad som måste ha knyckt tusentals med kalorier och sen åkte vi och badade. Filip plaskade och skrattade i plurret, de var en riktig höjdare idag!
Jag tog nog ut mig däremot, det värker i ryggslutet och det är knappt så jag kan böja mig.. det är som sist, när jag hade ryggskott om det nu var det. En mildare variant kanske.. det är nog bättre imorgon.

Helgen som var spenderade vi i trolltjärn med Per, Linda och Per, Emma. Utan barn, Filip var med mormor och morfar i Långträsk där han verkade ha haft det bra. Och vi hade det bra, mer än bra. Körde skoter i det vackra vädret och hade det mysigt helgen lång.

Jag som hade tänkt packa ner toasakerna ikväll efter att Filip hade somnat men inte blev de, för nu orkar jag då inte börja stöka med det. Jag har ju faktiskt lyckats fylla två kartonger idag som nu är märkt och igenomtejpad, det får vara bra för idag då. Flytten drar ihop sig, sakta men säkert. De känns att vi är på slutspurten. Till helgen åker det mesta ner i kartonger. Vi kommer nog vara rätt upptagna med det vi gör har jag en känsla av. Golvet måste vi också ta oss och hämta på Beijer för det hade visst kommit. Det kommer bli så fint! :-)


Nu ska jag ta med mig Jerry ut så han får kissa innan vi går och lägger oss.

Några bilder från helgen, faktiskt dom enda jag lyckades med också.











Pappa Jens köpte Filip en present i fredags innan vi lämnade av han hos mormor och morfar.. (tutten alltså..)



Igår kom morfar med en "liten" present.. :) (Jackan)

Godnatt på er!







Kommentarer
Postat av: Lea

Och kriget är igång mellan pappa å svärfar;) vilka underbara bilder från eran resa,fjällen livet lockar ?.. Btw Lars sa att eran husvagn måste skottas av den var övertäckt men han vågade inte då dom var där mest troligt skulle ni inte ha haft något tak kvar då så det var nog klokt:P

2012-02-15 @ 23:38:21
Postat av: Lea

Älskade vän,Sture? Allvar,Verner ?,..alltså må jag bra galen men nån gräns va;P

2012-02-16 @ 01:42:08
Postat av: Lea

Ja vi är ju lite inne på Tage, men jag är tacksam för dina förslag för jag är helt insnöad å kommer få panik då bäbis behagar att komma ut, vilket just nu känns så jävla långt bort!... Men snart Hanna snart är vi i vougga Å har det bra ;)

2012-02-16 @ 08:52:17
Postat av: Jennie

Jag var tvungen att ringa till Ante för att höra vart riktigt Skatanvägen är (Noll lokalsinne trots att vi bott här i 2 år=) och det stämmer! Så himla kul! Då tycker jag att vi borde ses ngn dag! =)

Ante undrade om det var ett rött, gulligt hus?



När är det inflyttning?

Kram!

2012-02-16 @ 15:32:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0