En lördag!

Idag har vi inte lyckats med några stordåd, Jens och Filip gick iväg på skotermässa på förmiddagen och under tiden roade jag mig med att rensa garderoben så det bara är snöra ner i säckar när det är dags för det.
Ett besök på mio möbler där vi inte var särskilt överrens, men vi får väl se vem som drar de längsta stråt i slutändan ;)
Sen tog vi oss en lunch på stan med trevligt sällskap och sedan dess har inte mycket hänt, Jens har varit iväg på skoterbanan och vi andra gick över för en kopp kaffe hos Sabina där vi utbytte lite tankar sinsemellan.

Imorgon är det jakt för dom äldre killarna, så vi får se vad jag och minstingen i familjen ska hitta på. Kanske fylla nån flyttkartong, vi får se.

Nu ska jag snöra mig isäng, Jens kan säkert inte slita sig från datorn men Jerry kommer nog inte långt bakom om han inte hinner före. När man börjar borsta tänderna och han förstår att de är gåläggdags så brukar han snabba sig att ta första parkett i sovrummet.

Godnatt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/419957/images/2012/pic_184455020.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0