Hej måndag!

Imorse vaknade de lilla livet strax före 7 och åt sin välling, jag tänkte att vi skulle göra morgon men att vi bara skulle ligga kvar i sängen en stund och mysa. Men vi somnade nog om bägge två och vaknade strax före 9. Heela förmiddagen satt jag i telefon med Linnea, vi blev tvugna lägga på när vaktmästarn knackade på dörren som kom för att fixa avloppet. Så nu är det fritt fram att duscha igen, tacka gudarna för det för mitt hår har förvandlats till ett smörpaket. De lär bli en dusch när fille har somnat ikväll.

En promenad med Johanna i det faktiskt härliga vädret omän ingen sol var framme, men det var skönt med lite frisk luft och dagsljus. Sen packade vi oss i bilen och for på Dollarstore och sen på ICA för att handla. Ja egentligen skulle vi på Willys men när vi svängde in på parkeringen ångrade jag mig, gillar icket den affären. Så vi for på Coop men då ides jag inte när jag såg att ingen familjeparkering var ledig, så de slutade med att vi hamna på ICA. Som jag egentligen inte heller gillar, men nu blev det så. Trogen Coop kund som jag/vi är! Jag har alltid handlat på Coop och Jens var väl från första början mer för Ica, men han har ändrat sig och far alltid på Coop han med. Intressant va?!

Eftersom ingen Jens kommer hem idag så kommer mamma/mormor. Det är mycket värt slippa dra med Filip på Jerrys promenad på kvällen för den brukar som oftast infalla just under tiden han ska ha gröt/välling och isäng. Så då kommer hon och är hemma med filip medan jag och Jerry går ut på promenad. Idag får hon mat på bordet också, korvgryta. Det gäller att passa på äta sånt som Jens inte är så jätteförtjust i när han likaså är borta. Kan tänkas bli en burk fiskbullar iveckan också ;-)


Nä det jag skulle göra vid datorn var att kolla ifall dagens glamour avsnitt hade kommit, men det hade de inte så kanske jag skulle göra nå vettigt istället!

Om nån vill hitta på något iveckan så hojta gärna till, vi har inte en endaste plan på hela veckan så vi är rätt så tillgängliga! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Dom är allt bra att ha dom där mor och farföräldrarna :) Mkt hjälpsamma :)

2012-01-16 @ 20:05:18
URL: http://ccaroolineee.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha härligt Hanna med alla affärer där:D haha, jag vill gärna fortsätta läsa om jag får:D

[email protected]

2012-01-17 @ 09:01:41
Postat av: mamma

jag vill oxå fortsätta läsa .....

2012-01-17 @ 10:15:23
Postat av: Anonym

Jag fortsätter gärna läsa :) [email protected]

2012-01-17 @ 13:06:33
URL: http://ccaroolinee.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill bara inte fortsätta läsa, jag SKA!! ;) [email protected]

2012-01-17 @ 20:28:31
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Gick inte att kommentera ovanstående inlägg..

Men jag vill såklart läsa! Om jag får =)



Ang.vattkoppor så hade det varit bäst att få det den här skitmånaden. Då kan man likagärna sitta inne i 2 veckor. Värre vore det att få det på sommaren..Nej, fixa nu lite koppor så kommer vi och hälsar på! =)

2012-01-18 @ 09:28:43
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0