Lugn, bara lugn.

Våran dator har havererat tror jag, den går inte att få igång. Så något åt det hållet måste det ju vara.
Det är därför inget lösenord har dykt upp, jag tror att det inte går att fixa från telefon. Har inte kollat men det ids jag inte heller, så vi får avvakta tills jag kommer i kontakt med en vanlig hederlig dator!

Vi lever iaf, har idag varit och beställt tapeterna i tapetdjungeln. Jag tror de blir bra! Får vi ju då hoppas.. Jag har haft fria händer när Jens sa att han inte förstod sig på sånt där.
Golvvalet däremot, där var vi eniga. Efter ha tittat på massor med golv så bestämde vi oss för det vi såg först och fastnade för. Så det ska vi och beställa på fredag, så de också är färdigt. Myche bra!

Nä nu ska jag leka lite med da daa gaa, Filip alltså.. Han har börjat 'prata'. Han har nyss klivit upp ur badbaljan där han hamna efter middagen.
Vi saknar pappa och Jerry, det är så tomt och lugnt utan dom hemma. Ja Jens gör väl inte så mycket väsen om sig men Jerry gör.

Nä om jag skulle göra det jag sa innan han hunnit riva ut allt han ser och når!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0