Fullmåne

Filip startade tidigt imorse, 4.31 och innan dess hade jag gett han tutten x antal ggr. Kanske fullmånen? Eller så skulle vi få sota för att han sovit sin första hela natt dagen före, på månader. Det är tur för han att han är snyggast på denna jord!

Säg att det har slutat regna nu, jag är mäkta less att måsta dammsuga två gånger om dagen för att slippa ha sandlåda inne. Alternativet är att Jerry får flytta ut till garaget.

Tvättberget jag har lyckats samla på mig igen har jag börjat beta av. börjar vara dags för byte av maskin nu och sen ska vi klä och göra oss färdig för dagen. Vad den bjuder på får vi se. Vad jag vet är att jag börjar jobba klockan 16 och att jag har 29 timmar helgarbete framför mig. Jag var inte speciellt sugen, men säg när man är det.

Nu ska matvraket äta sig en banan innan vi gör oss klara!

Behöver jag säga att jag längtar efter att börja packa ihop oss och vi får börja med projekt nedervåning?! =)




När man äter själv blir det fort och lätt kladdigt :-)




Att klättra upp på sina stolar är ett nytt påhitt!



Det går undan när mamma glömt stänga grinden..



Vattenbus med pappa :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0