friskförklarad!

Igår kan man väl som säga att Filip blev friskförklarad. Så istället för att sitta hemma själva och uggla så packade vi oss i bilen och åkte till Sussa och Tovah där vi spenderade kvällen. Enormt trevligt att komma ut efter nästan en vecka hemma och inne, bara jag och Filip. Så vi flyttade faktiskt upp till sovrummet igen igårkväll, vi har iveckan sovit nere i vardagsrummet. Filip i resesängen som stått bredvid soffan där jag sovit. Eller sovit och sovit.. mellan blöjbytena och alvedonintagen. Men vi har då haft lite närmare till allt och jag har kunnat se på tv när vi likasa mestadels varit vakna. Men de var skönt i sängen i jämförelse med soffan ;)

Imorse åkte vi till Långträsk till mormor och morfar. Åkte skoter ut i solen och fått oss mat. Så vi kom alldeles nyss hem. Fille var knäckt och somnade såklart i bilen och när v svängde in på gården vaknade han lagomt så de blev pyjamas och välling på stört och sen isäng. Jag ska snöra mig i duschen oich sen se gladiatorerna, den stund jag lyckas hålla mig vaken iaf. Sådär lagomt trött efter en slitsam vecka och en dag ute, det tar på mer än man tror.

Jag kan nog så gott som säga, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0