Hemma bra men vuogga bäst!

Vi har haft en härligt helg där uppe i fjällen, suget att åka hem igår eftermiddag var inte särskilt stort. Det kändes aningen lättare att vi åker igen på torsdag så jag har en del att stå i iveckan. Eventuellt stannar jag och Filip och så får Jens åka hem själv med någon annan på söndag. Vi får se, isåfall har jag ännu mer att planera eftersom att vi inte har en aning om när vi kommer hem igen efter påsk, kanske kommer vi hem efter ett par veckor.. kanske stannar vi i fyra, vi får se.

Vi får tacka gudarna att sonen våran har ändrat fiosfi när det kommer till att åka bil. Dom tre, fyra första månaderna skrek han i stora drag från den minut man stoppa han i bilen till man plocka ur han. Nu är han hur snäll som helst, vuogga tur och retur och inte ett gnäll. Fantastiskt, det hade kunnat bli dryyyyga 32 mil annars ;)

Nej det här duger inte. Jag måste börja försöka röja undan all tvätt och fundera vad Jens ska få i present av oss, en aningens försenad men bättre sent än aldrig.






Kommentarer
Postat av: Carro

Åh! Jag längtar tills vi å far. Hördu, hur såg de ut med snömängden där uppe? Är de kvar nå efter påsk? ;) hehe. Skönt att Filip trivs i bilen nu :)

2012-03-26 @ 15:48:31
URL: http://ccaroolineee.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så härligt ni verkar ha det! Njuut å må skönt bara, med gott samvete :) Fast trist bara att man inte får träffa er på länge! Kramar

2012-03-26 @ 20:38:10
Postat av: Anonym

Håller med Emma, trist att inte se er på länge. Men vi får allt ta igen allt vi missat när vi åker till huvudstaden! :)

2012-03-27 @ 19:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0